vineri, 26 septembrie 2014

Cand "Mi-e dor!" nu mai e de ajuns....


EA:
"As vrea sa fii aici,iubire
Si sa ma strangi la pieptul tau
Si sa te-ncumeti din privire
Sa-mi spui ca tu de dragul meu
Te cam topesti si-ai vrea,stiu bine,
Sa ma auzi spunand la fel.
Eu tot ti-as spune c-o privire,
Dar stiu ca si mai mult ai vrea
Sa ma auzi soptindu-ti dulce
"Oh,baby,cat ma vreau a ta!"
Tot doru' mi s-ar risipi intr-o clipa
Cand gura mea ar fi a ta,
Iar vocea ta n-ar sti sa zica
Decat <Femeie draga,esti a mea!>.

EL:
Femeie draga, esti a mea!!
Si te sarut prelung pe buze...
Si te ridic de la podea...
Si spun prostii...sa te amuze!
Tu cati in ochii mei adanc
Un semn! Ca sunt aprins si vreau
Sa ma topesc gemand in tine
Eu nu-ti mai spun ci doar te iau
In brate si te-asez pe patul
La care-n doi am tot visat...
Si-ncet, simtindu-ma barbatul
Pe care tu l-ai asteptat,
Iti umplu trupul de iubire
Si intru-adanc... Si apasat!!"

Ce simti cand realizezi ca acel simplu "Mi-e dor de tine!" devine neincapator pentru tot ce vrei sa-i spui si sa-i arati? Ce faci cand acele cuvinte nu-ti mai par suficiente pentru tot ce simti si cauti un mod mai complex de a exprima ce e in sufletul tau? Raspunsul e simplu - scrii...scrii versuri, scrii fantezii, scrii amintiri, orice te aduce mai aproape de el, si de preferat ar fi sa i le scrii lui. Iar cand iti si raspunde in acelasi mod la randul lui...wow!!
 
Dialogul intre doi iubiti este de cele mai multe ori poezie in sine, fie ca are rima sau nu, sufletele lor sunt pagini albe pe care si le umplu unul altuia cu vorbe frumoase, dor si promisiuni de iubire. Si in momentele cele mai pline de indoiala aceste cuvinte sunt cele care te alina, cele care te fac sa zambesti iar si sa crezi in iubirea pe care ai primit-o si pe care ai daruit-o la randu-ti.




Se spune ca distanta idealizeaza iubirea, si de cele mai multe ori asa este, dar se mai intampla cand si cand sa descoperi ca realitatea de a fi cu cel caruia ii duci dorul este cu mult peste asteptarile si fanteziile tale. Si atunci realizezi ca fericirea nu e in a-ti imagina cat de frumosi ati fi impreuna, ci in a trai frumusetea de a fi impreuna si a-ti implini cele mai ascunse si minunate vise. 

Si ce daca a venit toamna si soarele se ascunde dupa norii morocanosi, tu esti in bratele lui unde e cald si bine si restul lumii dispare. Asa ca las-o sa dispara cu totul si bucura-te de el cum stii tu mai frumos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...