sâmbătă, 6 septembrie 2014

Prima iubire...

Cred ca cele mai multe fete isi asociaza prima iubire cu primul iubit pe care l-au avut sau prima relatie mai serioasa. Pentru mine prima iubire nu a fost nici primul baiat care m-a tinut de mana la o plimbare, nici primul baiat care m-a sarutat si nici macar primul cu care am facut dragoste. Pentru mine prima iubire a fost...primul baiat cu care m-am iubit pur si simplu.. Iubirea aceea inocenta cand abia de-ti dai seama ce se intampla cu tine, cand nu stii de ce iti accelereaza brusc bataile inimii in timpul orei de biologie cand l-ai surprins privindu-te, cand simti ca te lasa picioarele in momentul in care ai in mana un biletel de la el pe care scrie cu litere mari "TE IUBESC!" sau cand nu-ti mai poti masca zambetul auzind un coleg ca el s-a interesat unde stai si ce numar de telefon ai. 

Prima iubire e aceea care iti ramane cumva mereu in suflet, oriunde te-ar duce viata, si de care iti amintesti mereu cu caldura si emotie. De multe ori nici nu-ti mai amintesti mare lucru despre ce s-a intamplat intre tine si respectivul baiat, dar sentimentele de atunci nu ai cum sa le uiti pentru ca acela a fost momentul in care sufletul tau s-a trezit catre iubire, a invatat cu pasi mici ca poate sa zboare si sa cucereasca culmi de fericire nemaicunoscute pana atunci. Cred ca prima iubire e ca si prima masina pe care o conduci, o sa iti amintesti mereu cat de stangaci te simteai atunci si cum invatai din mers multe manevre. 



De la prima iubire ramai cu ochii lui albastri care te rascoleau de fiecare data cand te priveau, ramai cu senzatia unui picior ridicat involuntar la spate cand te saruta atat de dulce incat simteai ca plutesti, ramai cu dansul ala minunat din sufrageria lui cand te strangea atat de aproape de el; toate aceste momente raman cu tine mereu indiferent ca au trecut 5 sau 16 ani de cand s-au intamplat toate.

Pretuiesc amintirea oamenilor pe care i-am iubit si care mi-au atins sufletul si vreau sa cred ca si eu sunt pretuita la randul meu in amintirile oamenilor care m-au iubit. N-as schimba mai nimic din tot ce am trait pana acum, pe toate le-am trait cu pasiune si toate m-au adus unde sunt acum. Fiecare iubire cred ca te imbogateste cu ceva sau macar te invata ceva si nu cred ca ar trebui sa regretam decat ce nu facem in viata asta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...