duminică, 5 octombrie 2014

Cel mai intim sarut...

“I-ai strâns genunchii şi ai sărutat-o, nu opune rezistenţă, ar fi culmea, doar ştie atât de multe despre tine, iar de o bună bucată de timp te apără de rele şi tu acum închizi ochii şi îţi scufunzi sufletul în sărutul ăsta lung.”
― Tudor Chirilă, Exerciţii de echilibru

Zambetul ochilor lui umple toata camera de o lumina orbitoare, e fericit ca sunt acolo si nu se sfieste cat de putin sa mi-o arate, eu in schimb sunt inca macinata de indoieli si il tin cel putin fizic la distanta. Ne pierdem in priviri hipnotizante, ma face sa rad si simt ca am ras cu el o viata, iar asta nu e decat o alta zi ca multe altele pe care le-am mai trait cu el. Nevoia de a ma atinge ii este prea mare si profita de orice apropiere, de orice moment in care imi las garda jos pentru a o face... imi atinge bratele, imi las mainile sa cada neputincioase in poala iar el le urmeaza, imi atinge genunchii prin materialul moale al rochiei, respiratia mi se accelereaza, imi dezgoleste incet genunchii si isi lipeste buzele de pielea mea atat de tandru si de naucitor incat uit sa respir. Ii simt acel sarut in toata fiinta mea, in acel moment imi apartine in intregime, il am acolo lipit de genunchii mei si simt ca sufletele noastre s-au atins, s-au recunoscut si isi zambesc. Dincolo de energia erotica a momentului imi simt sufletul trezit si viu, pregatit sa primeasca o iubire la care doar a sperat ca exista.

Senzatia buzelor lui pe genunchii mei ma bantuie ore intregi dupa ce ma despart de el, ma surprind muscandu-mi buza la amintirea acelui moment in timp ce imi ascult prietenii povestind vrute si nevrute la un pahar de vin. Gandurile ma urmaresc tarziu in noapte, nelasandu-ma sa dorm, ma sucesc si ma rasucesc in pat si intr-un final cedez si ii scriu..."Te urasc!"... imi raspunde simplu..."Iar eu te ador!". Stie ca sunt a lui deja, stie ca nu ma pot impotrivi chiar daca nu mi-o recunosc inca nici mie, dar el stie...a vazut-o clar in ochii mei, in rasul meu, in tresaririle mele la atingerile lui. Stie si are rabdare sa astepte ca si eu sa accept asta si sa ma abandonez cu totul in pasiunea pentru el.

Ne sunt date momente in viata in care ne indoim de toate lucrurile pe care le cunoastem, de toata fiinta noastra, dar deseori acelea sunt momentele in care ne regasim mai profund ca oricand si ne descoperim pe noi insine asa cum suntem cu adevarat. Si acestea sunt momentele pe care merita sa le traiesti cu tot ce ai, cu indoieli, cu strangeri de inima, cu exaltare, cu nebunie si sa iesi din ele renascut, mai complet si mai bogat si de ce nu, mai fericit. Un sarut, cel mai intim sarut din viata ta, merita sa ti-l amintesti printre amintirea altor mii de alte sarutari care ti-au miscat sufletul si ti-au incantat trupul. Un simplu sarut, deasupra genunchiul drept, apoi pe genunchiul stang si lumea ta devine brusc alta...o lume in care exista si el si iubirea lui pentru tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...