sâmbătă, 13 septembrie 2014

Alege un loc minunat si voi fi acolo cu tine.

Despre dor s-a vorbit mult, s-a scris mult, dar nu cred ca va fi o tema care se va epuiza vreodata. Dorul nascut din iubire este un sentiment pe atat de vast si de adanc pe cat este iubirea, iar iubirea, chiar si cea neimpartasita, rareori se stinge usor, iar asta transforma dorul in sentimentul cel mai apropiat de sufletul celui care iubeste. 

Azi am privit razele blande ale soarelui de vara tarzie intrand timide prin fereastra mea si mi-a fost dor...mi-a fost dor sa fiu cu el, sa stau intinsa pe iarba privind norii pufosi si sa-i simt mana odihnindu-se pe genunchii mei, sa inchid ochii si sa ascult pasarelele ciripind si pe el cantand incetisor in ritm cu ele fara macar sa-si dea seama, mi-a fost dor sa fiu prezenta in lumea lui. Pentru unii dorul de persoana iubita este sfasietor, si cred ca sunt multi care doar din acest motiv prefera sa renunte cu totul decat sa traiasca acest sentiment o perioada lunga de timp, dar pentru altii acest sentiment este calea cea mai usoara de a fi cu cei pe care ii iubesc mereu. Cand ti-e dor, il simti pe cel cu care vrei sa fii aproape, iti amintesti privirea lui, iti amintesti zambetul lui si simti cum sufletul iti este invadat de cel mai placut sentiment de tandrete si caldura.Te poti transpune oriunde impreuna cu el, fie ca esti in locurile in care ati fost si v-ati iubit, fie ca esti in locuri pe care doar ti le imaginezi.


Si tot cand ti-e dor mi se pare important sa-i spui asta. Sa i-o spui in cuvinte, sa i-o spui prin mesaje, prin suspine...
"Oftatul asta al tau o sa fie amanta mea",mi-a spus intr-o zi oarecare. "Daca ai sti tu cate imi spune mie oftatul tau... daca l-ai pune pe hartie, ai avea cel putin doua pagini". Nu m-am putut abtine sa nu rad, desi stiam ca are dreptate. Daca vrei sa stii ce e in sufletul unei femei, fii atent la oftatul ei. Acolo, in geamatul ala retinut si aproape sufocat, acolo vei descoperi tot dorul ei, cat tanjeste ea dupa dragoste si cum se inarmeaza sa aiba rabdare pana ajunge la tine.
Multi ar spune ca oftatul e un semn de frustare, de neputinta, dar in cazul femeilor, mai ales cele indragostite, nu e nici pe departe asa. Ea in acel suspin isi concentreaza imensitatea trairilor ei si multitudinea cuvintelor pe care vrea sa le spuna, dar nu-i ajunge o respiratie sa o faca. 

Sa-ti fie dor inseamna sa iubesti, sa iubesti inseamna sa-ti fie dor...traiti-le pe amandoua la fel, cu pasiune, cu daruire si cand amandoua se sfarsesc tot o sa va fie dor sa va fie dor...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...