sâmbătă, 6 septembrie 2014

"How deep is your love?"...


Se zice ca in dragoste si in razboi totul e permis, dar cati dintre noi privim dragostea ca pe un camp deschis unde sa poti fi cine esti tu cu adevarat si trairile si sentimentele tale sa aiba ca limita doar orizontul?! Daca ar fi sa judec dupa mastile pe care ni le punem in fiecare dimineata si pe care uneori uitam sa ni le scoatem chiar si noaptea tarziu cand suntem doar noi si sufletul nostru, as zice ca foarte putini. Si asta mi se pare cu adevarat trist... 


Suntem capabili de atata iubire si daruire cum nici macar nu ne putem imagina, dar de cele mai multe ori alegem calea mai usoara si mai sigura in care nu ne aratam prea mult sufletul de teama de a nu fi raniti si cu fiecare dezamagire cred ca acordam tot mai putin credit iubirii si o devalorizam fara sa ne dam seama. Devenim reticenti cu fiecare noua iubire, punem la indoiala toate cuvintele frumoase pe care le auzim si cautam motive ascunse in spatele fiecaruia sau din contra ne reprimam voit avalansa de sentimente trezite si refuzam sa le aratam celuilalt sub pretextul ca e mai bine asa sau e prea curand. 


Ce-ar fi in schimb daca in loc de toate astea am spune si am face ceea ce simtim?! Ce-ar fi daca in momentul ala in care simti ca il iubesti pe celalalt deja atat de mult incat nu-ti mai poti tine cuvintele in tine le-ai si lasa sa iasa la suprafata asa cum iti vin, poate stangaci, poate soptite; ce-ar fi daca atunci cand auzi spunandu-ti-se "Te iubesc!" ai raspunde inapoi cu aceeasi simplitate si naturalete?! Suntem atat de antrenati sa pastram niste aparente superficiale si neinsemnate incat uitam cum sa exprimam ce simtim cu adevarat. Un tip mi-a spus odata ca el nu prea se pricepe sa-mi faca asa complimente impresionante cum poate imi fac altii, dar adevarul era ca atunci cand era sincer imi facea cele mai frumoase complimente pe care le primisem vreodata. 

Cred ca sinceritatea este cea care da nastere celor mai frumoase complimente, celor mai inaltatoare declaratii de dragoste in cuvinte simple, dar pe care le simti ca vin din suflet. Nu cred ca trebuie sa fii poet ca sa iti faci iubita sa se simta cea mai frumoasa, cea mai dorita si iubita femeie din lume...trebuie doar sa fii sincer, sa-i spui exact ce simti si ce vezi si, chiar daca tu poate crezi ca e banal sa-i spui ca ai spune numai prostii doar ca sa o auzi pe ea razand, pentru ea s-ar putea sa fie unul dintre cele mai frumoase lucruri care i s-au spus vreodata.

Asa cum am mai spus fericirea noastra nu depinde decat de noi insine si sa-ti lasi sufletul sa se deschida si sa primeasca iubire este tot una dintre alegerile noastre in drumul spre fericire. Mi-ar placea sa invatam sa iubim mai sincer si mai liber, cred ca doar asa ne trezim cu adevarat sufletul. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...