marți, 7 octombrie 2014

The perfect one-night stand...

Cati dintre noi nu ne-am imaginat sau nu ne-am dorit acea aventura de o noapte perfecta? Cred ca fiecare are un scenariu despre cum ar trebui sa se intample lucrurile, unde si mai ales cu cine. Si multi dintre noi cred ca am si dat curs acelui scenariu doar pentru a realiza ca planurile de acasa nu se potrivesc mai niciodata cu realitatea si fie apar complicatii la care nu ne-am gandit, fie cineva are de suferit. Dar ce se intampla cand nu-ti propui sa ajungi in ipostaza asta si cu toate astea ti se intampla? Si mai iese si perfect? Probabil cel mai logic raspuns ar fi "continua..", dar atunci nu ar mai fi o aventura de o noapte, nu?

Am avut intotdeauna o atractie si o afectiune aparte pentru oamenii care au reusit sa ma surprinda si sa atinga o parte din sufletul meu de care nici eu nu eram constienta, acei oameni, si mai ales barbati, care m-au cucerit impotriva vointei mele si mi-au trezit cele mai adanci si ascunse pasiuni. Perfect nu a fost pentru mine faptul ca s-a intamplat cu un barbat pe care-l cunosteam deja, care imi placea chiar daca nu ma gandisem vreodata ca vom ajunge in acel punct, perfect nu a fost nici faptul ca afara erau 5 grade si mai cald imi tineau cizmele cu care eram incaltata decat rochita de pe mine, perfect a fost restul. Perfect a fost modul in care ne-am apropiat unul de celalalt, atrasi inconstienti unul spre celalalt, perfecta a fost chimia care s-a produs intre noi, fara cuvinte, doar prin atingeri si mangaieri electrizante, perfect a fost acel sarut...surprinzator, intens, ravasitor... Perfect a fost acel "Vrei sa mergem?" spus cu atata naturalete, dar cumva perfect regizat ca toata scena sa para desprinsa dintr-un film, perfect a fost modul in care mi-a luat mana in mana lui si m-a tinut strans langa el tot drumul pana la masina si acolo, strans in palma lui m-a facut sa ma simt in siguranta cu el, comfortabila si mai ales intima cu el.

Fiecare femeie cred ca traieste, constient sau nu, un moment in viata ei care o defineste ca femeie, un moment care o rupe definitiv de imaginea de copila sau adolescenta si o transforma complet intr-o fiinta erotica. Si acel moment il traieste cand intalneste acel barbat care o face sa se simta cu adevarat femeie, care o priveste exclusiv ca pe obiectul pasiunii lui si care ii infrange vointa de a se ascunde pe ea insasi si aduce la suprafata adevarata ei fire. Iar ca femeie, sa iti permiti sa traiesti toate aceste lucruri, sa iti permiti sa te descoperi pe tine insati trecand peste toate temerile si prejudecatile in care te-ai lasat altadata incorsetata, este cu adevarat o experienta minunata.  


Sa lasi un barbat sa te trezeasca erotic, sa te simti femeie in bratele lui...ce poate fi mai inaltator si marcant in acelasi timp?! Iar cand acel barbat iti ramane apoi aproape, ca un prieten drag, un prieten cu care poti vorbi despre orice, despre carti bune care v-au placut si v-au marcat, despre filme care v-au pus pe ganduri si v-au miscat, sau cu care vorbesti doar ca sa-i auzi vocea din cand in cand, asta pentru mine inseamna modul perfect de a incheia o aventura de-o noapte perfecta...

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...