joi, 21 august 2014

Iubire de imprumut...cum ar zice unii...



Nicicand in viata mea nu am simtit mai mult ca acum ca paradisul exista in fiecare dintre noi si Dumnezeu ne-a binecuvantat cu sentimente si emotii atat de frumoase si de curate cum doar in paradis iti poti imagina ca exista. Multi ar spune ca exagerez cu aceasta afirmatie si poate asa e, dar cand ajungi sa simti atat de puternic si de intens ca traiesti, ca iubesti, ca nu ai limite, aceasta exagerare devine cumva neincapatoare pentru ce vrei sa spui de fapt.

Cred ca fericirea exista in fiecare dintre noi, dar drumul spre ea ni-l gasim aproape mereu prin alt suflet in care descoperim secretele, gandurile si dorintele noastre cele mai ascunse. Suntem obisnuiti sa traim emotional singuri, iar atunci cand gasim acea rezonanta in altcineva, bucuria de a trai cu ei ce e in sufletul nostru uneori fara macar sa ne vorbim ne face sa zburam.

O privire, un drum, un zambet, o atingere...toate iti patrund pe nesimtite in suflet, te rascolesc, te fac sa te indoiesti de tine si de tot ce ai trait inainte de ele... Si simti ca toate astea reprezinta doar inceputul, acel vanticel usor, dar hotarat dinaintea furtunii; stii ca ce vei descoperi dincolo de acei ochi patrunzatori in care vezi un mic univers te va schimba iremediabil, dar nu te poti impotrivi atractiei catre ei. Stii ca sansa ta de a supravietui fericirii pe care o gasesti in ei este sa te pierzi acolo, sa-ti lasi sufletul sa zboare si sa atinga culmi pe care nu le-ai mai cunoscut pana acum.

Si toate aceste sentimente le am pentru un barbat care nu e al meu; nu e al meu nici pe departe, dar in acelasi timp nu cred ca poate fi mai al meu de atat. Iar atunci apare inevitabila intrebare „Ce faci cand iubesti un barbat care nu e al tau?”.

Bineinteles ca nu exista un raspuns universal valabil la aceasta intrebare, exista doar adevarul fiecaruia dintre noi, iar varianta mea este pe cat de simpla, pe atat de complicata. Cel mai important mi se pare sa faci ceea ce simti, sa fii sincera in primul rand cu tine insati. Daca simti ca poti sa-l iubesti, iubeste-l...daca nu, lasa-l. Daca alegi insa prima varianta, iubeste-l cu tot ce ai, cu suflet, cu trup, cu mintea...si fa-o sincer, fara prejudecati, fara temeri sau indoieli. Daca iubirea voastra este una adevarata, vei primi inapoi inzecit tot ce oferi.  Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...