vineri, 22 august 2014

Intimitate...


Sunt atatea lucruri care nasc acest minunat sentiment de intimitate intre oameni. Mi se pare incredibil cum cateva cuvinte schimbate cu un om pe care abia il cunosti te pot face sa-l consideri un prieten dupa un rastimp foarte scurt. Dupa ce am depasit perioada liceului si chiar si a facultatii mi s-a parut tot mai dificil sa imi fac prieteni, sa imi apropii oamenii cu adevarat, sa am o intimitate cu ei. Dar de o vreme descopar cu uimire ca inca e posibil, nu la modul ca imi fac prieteni pe viata sau prieteni de nedespartit pentru ca fiecare dintre noi avem deja vieti cumva prea organizate pentru asta, dar am adevarate momente de intimitate cu oamenii si asta ma fascineaza.

Am simtit o caldura sufleteasca deosebita cand una dintre colegele mele a venit si m-a chemat la o tigare, desi eu nu fumez, doar ca sa imi impartaseasca indoiala ei privind un anumit recent cunoscut baiat sau cand in vacanta fiind am petrecut 2 ore impreuna cu prietena prietenei mele si am descoperit cate lucruri avem in comun si cat de usor ne-a fost sa vorbim despre lucruri pe care ea nu le vorbea cu prietena mea. Aceste momente mi se par mici minuni in viata noastra atat de accelerata si prea grabita ca sa mai vedem esenta unor lucruri ca acestea.

Cand vine vorba despre iubiti insa cele mai intime lucruri mi s-au parut intotdeauna glumele pe care le am cu barbatul respectiv. Am fost mereu atrasa de barbati cu simt al umorului si care m-au facut sa rad si micile glume pe care le stim doar noi mi se par cele mai intime. 


Nu mi se pare nimic mai grozav decat sa primesc un mesaj scurt cu doar cateva cuvinte care citite de oricine altcineva n-ar avea nici un sens, dar pe mine ma fac sa rad si ma umplu de fericire in acelasi timp. Si cum recunosti acel moment - cum nu se poate mai simplu - prin incapacitatea de a le explica celor de langa tine de ce razi atat de copios sau zambesti cu gura pana la urechi pentru o nimica toata in aparenta...

Asadar, indrazniti sa fiti intimi... chiar si pentru un moment, o ora sau o viata... hraniti-va sufletul si lasati-l sa va duca unde meritati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...