sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Vrei o schimbare în noul an?! Începe cu tine.

Se spune că fericirea vine din lucrurile mărunte, din lucrurile pe care nu le poți cumpăra, din lucrurile pe care de cele mai multe ori le iei de bune și nu le vezi adevărata importanță. La fiecare început de an cred că fiecare dintre noi are sentimentul că într-o oarecare măsură primește o nouă șansă sau cel puțin speră că ceva se va schimba în bine, dar nu știu câți dintre noi se gândesc să înceapă această schimbare din interiorul lor. Tu te-ai gândit vreodată care sunt acele lucruri pentru tine care îți fac sufletul să zâmbească? Cineva a zis la un moment dat - fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume - și sunt perfect de acord. Stând și plângându-te de ceea ce nu merge cum trebuie în viața ta nu-ți va aduce decât tristețe și împovărarea sufletului, drept urmarare schimbă ce poți la tine și acceptă ce nu poți schimba la alții.

Pentru asta am decis să fac o listă, prima pe care am făcut-o în cei 32 de anișori ai mei, cu lucrurile pe care îmi doresc să le schimb la mine sau să le îmbunătățesc în noul an.

Primul dintre ele ar fi că vreau în fiecare zi să râd - să râd cu poftă, zgomotos, poate uneori incontrolabil și să simt cum orice problemă pe care am avut-o în ziua aia devine mai nesemnificativă și sufletul meu se liniștește prin râsul meu și fruntea mea se înseninează.



Vreau în fiecare zi să mă bucur de ceva complet conștientă - de o carte, de o melodie care să nu-mi iasă din cap ore întregi, de zâmbetul iubitului meu, de o mâncare bună sau de razele soarelui. Absorbim mult prea ușor atâtea senzații și trăiri de care ar trebui să profităm mult mai mult și să le lăsăm să ne trezească.

Vreau să fiu recunoscătoare în fiecare zi, pentru lucrurile pe care le am, dar mai ales pentru oamenii pe care îi am lângă mine. Am apreciat întotdeauna oamenii care au știut să aibă grijă de sufletul meu și să-mi ofere ce au mai frumos în ei și pentru asta vreau să le mulțumesc la fel, oferindu-le ce am mai frumos în mine.

Vreau în noul an să nu mai fac risipă - de mâncare, de timp, de sentimente. Din păcate suntem prea împrăștiați de cele mai multe ori cu lucruri de care avem senzația că ne putem folosi la nesfârșit. Aș prefera să împart o masă cu un prieten drag decât să arunc ce rămâne în plus, să petrec o oră liberă meditând decât cu oameni care mă încarcă de energii negative și cel mai important să îmi consum timpul și atenția cu oameni care într-adevăr le merită. 

Mai vreau în noul an să am mai multă grijă de mine, să fiu generoasă cu mine în trăiri minunate, să îmi încânt sufletul cu plăceri mici, dar importante. Cred cu tărie că un om fericit și conștient de nevoile sale personale e un om cu o capacitate mult mai mare de a avea grijă de cei din jurul lui și de a avea relații sănătoase și împlinite. Și pentru a face asta este esențial să-ți găsești liniștea sufletească și să fii în pace cu tine, în primul rând și apoi cu ceilalți. Aceasta va fi probabil cea mai mare provocare pentru tine în anul ce urmează - de a-mi găsi echilibrul interior. Dar, având în minte lucrurile enumerate mai sus, sunt convinsă că va fi o provocare pe care o voi dovedi și recompensa va fi neprețuită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...