duminică, 3 ianuarie 2016

Despre pasiuni ce nu știu să moară.

Te privesc peste masa plină de oameni gălăgioși, pierduți în conversații despre nimicuri și preț de o clipă se lasă tăcerea... Ochii tăi atât de pătrunzători îmi țintuiesc privirea și nu mai aud în jurul meu nimic în afară de bătăile inimii mele accelerându-se. Nu te privesc decât câteva clipe, dar în răgazul ăsta trăiesc ore întregi de pasiune. Mă întreb dacă cei din jurul nostru citesc în privirile noastre tumultul de emoții și trăiri redescoperite acum, dar constant cu surprindere că nu îmi pasă câtuși de puțin dacă își dau seama sau nu.


Vii lângă mine și cei câțiva centimetri de spațiu care ne despart sunt încărcați de o energie palpabilă. Îmi vorbești și nu mă pot abține să nu-ți privesc buzele care odată s-au lipit atât de senzual de ale mele, buze de pe care mi-am auzit numele rostit în momente de pasiune mistuitoare. Mâna mea e foarte aproape, pe canapeaua pe care stăm, de coapsa ta și o simt cum vrea să alunece nevăzută și să te atingă chiar și o secundă, dar știe că nu se va putea opri acolo. Îmi ridic privirea din nou în ochii tăi și îmi înfing ușor unghiile în pernuța canapelei, ce simt nu e doar în capul meu, văd același lucru în ochii tăi. 

Îți simt energia vibrând în jurul meu, învăluindu-mă așa cum brațele tale mi-au învăluit trupul făcându-l să vibreze până în adâncul sufletului. Îți sorb fiecare cuvânt încântându-mi auzul cu vocea ta și mă încarc cu tensiunea crescândă dintre trupurile noastre. O secundă, o suflare adâncă și-ți simt mâna cuprinzându-mi mijlocul și trăgându-mă în brațele tale. Îți oprești buzele la limita buzelor mele și valul de energie și pasiune dintre noi îmi taie respirația. Vrei să mă săruți, dar te abții preț de câteva momente în care simți cum încep să tremur în brațele tale și zâmbești ușor în colțul gurii, apoi îmi acoperi gura cu gura ta și nu-mi pot stăpâni un geamăt adânc în timp ce mă scufund în sărutul tău. 

Deschid ochii și îmi dau seama că sunt încă lângă tine, cu unghiile înfipte și mai tare în canapea, dar ochii tăi îmi răspund la viziunile de pasiune din capul meu în timp ce conversăm cordial cu ceilalți din jurul nostru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...