miercuri, 14 octombrie 2015

Tu... eu...

"Tu în rochiță de noapte... eu cu mâinile pe sub rochița ta... tu fără chiloței... eu erect de cu dimineață... tu cu fluturi în stomac... eu cu fantezii în minte... tu pisicindu-te mângâiată... eu mormăind ca un leu... tu umedă de dorință... eu topit după tine... tu închizând ochii... eu desfăcându-ți picioarele... tu înfiorată... eu înflăcărat... tu gemând ușor... eu intrând încet... tu cu unghii... eu cu buze... tu deasupra... eu în tine... tu aproape... eu profund... tu unduioasă... eu încordat... tu strigându-mi numele... eu sărutându-ți sânul... tu răvășită de plăcere... eu răvășindu-ți celălalt sân... tu ridicând fundul... eu răsfirându-ți labiile... tu strângând în pumni cearceafuri... eu mângâind umeri rotunzi..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...