miercuri, 24 februarie 2016

Despre mâna ta am să scriu un roman...

"În părul meu ce albe-s degetele mâinii tale,
Și-așa de visătoare, ca de femeie îmi par,
Dar ard și dor pe brațe până la umăr goale,
De-mi zic că au în vârfuri și-n podul palmei jar.

Știu orice linie sau vinișoară albăstrie
A mâinii tale, orișicât de ne-nsemnată,
După cum și dânsa pe de rost mă știe
Și să mă uite n-ar mai putea vreodată." Mâna ta - Magda Isanos

Despre mâna ta am să scriu un roman, despre ea și a ei măiestrie în a mă cuceri și recuceri iar și iar fără a-mi da altă opțiune decât de a mă lăsa cucerită. Mâna ta de bărbat, aspră pe alocuri, dar fermă și delicată totodată în atingeri. Mâna ta știutoare care ți-a deschis calea spre inima mea înaintea vorbelor tale și a cărei mângâiere mi-a trezit sufletul. O simt ca și ieri alunecându-mi ușor pe spate și lăsând în urma ei o poveste încă nescrisă. 


În mâna ta mâna mea se uită mereu, acolo ea se simte protejată. Îți simte palma caldă și strângerea ușoară și știe că în ea își are veșnic sprijin. În mâna ta obrazul meu se alintă, zâmbesc mereu și roșesc ca o copilă de fiecare dată când palma ta obrazul mi-l cuprinde și încet mi-l apropie de buzele tale într-o dulce sărutare.

Nicicând nu simt o fericire mai răscolitoare decât în diminețile în care vârfurile degetelor tale îmi caută abia trezite moliciunea trupului și încet-încet îmi redescoperă, parcă mereu uimite de încântare, rotunjimile calde. Trupul meu este o pânză albă pe care mâna ta pictează o capodoperă de senzații și simțiri, un minunat peisaj de emoții și trăiri, fiecare spectaculoase în momentul lor. 

Pe brațul tău adorm mereu atât de liniștită și îmi reglez bătăile inimii după respirația ta caldă pe fruntea mea, pe brațul tău puternic care îmi veghează somnul și în palma ta care dulce îmi cuprinde sânul. Și dulce mi-e somnul... și dulce trezirea...

Iar mâna ta e mereu acolo, să scrie o poveste, adânc simțită-n trupul meu și perfect conturată în mintea mea. O poveste pe care o retrăiesc iar și iar până ajung să o trăiesc pe următoarea... scrisă tot de mâna ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...