miercuri, 24 august 2016

Când joci in filmul tău preferat... viața ta...

Nu cred că este nici un mister pentru cei care mă cunosc faptul că îmi place să flirtez. Îmi place să îmi țin bărbații pe jar și să joc eternul joc al seducției, să nu le las nici o portiță de scăpare odată ce i-am prins în mreje, chiar dacă ei cred că mai au opțiuni odată ce i-am cucerit. Dar nici o cucerire nu e mai dulce decât aceea în care eu sunt cea cucerită de fapt, aceea în care dau peste un bărbat care reușește să mă țină el pe jar și o face cu o măiestrie desăvârșită oferindu-mi tot ce îmi doresc de la el, dar lăsându-mă cumva să îmi doresc mereu mai mult. Întotdeauna am visat la pasiuni năucitoare, trăiri dintre cele mai înalte și sentimente dintre cele mai profunde. Iar viața a fost mereu darnică cu mine și mi-a oferit toate astea și chiar mai mult decât am îndrăznit să visez vreodată. M-au fascinat de-a dreptul bărbații care au știut să mă facă să visez, care mi-au trezit imaginația și mi-au transformat realitatea în cel mai fain film în care am visat să joc vreodată.



Se spune că mintea este zona cea mai erogenă a unei persoane... total de acord! Nu există nimic mai puternic în a cuceri o persoană decât imaginile și senzațiile pe care ești capabil să i le creezi în minte și în suflet. Eu una nu am fost niciodată atrasă doar de un ambalaj frumos, dar fără substanță și măcar un pic de profunzime. Nu desconsider pe nimeni, cred cu tărie că fiecare dintre noi suntem speciali și unici, dar nu putem fi toți compatibili și atunci specialul din noi nu este vizibil decât pentru unii, iar asta pentru mine se traduce în chimie, în atracție și în compatibilitate. Pentru mine un bărbat frumos nu este doar un bărbat atrăgător din punct de vedere fizic, un bărbat cu adevărat frumos este acela care știe să îmi vorbească fără să mă facă să mă îndoiesc de mine însămi, este acel bărbat care reușește să mă facă să mă simt femeia specială care știu că sunt. Toate femeile, fără excepție, își cunosc foarte bine defectele, și ultimul lucru de care avem nevoie este de un bărbat care să vină și să ni le scoată în evidență. Nu, sub nici o formă! Avem nevoie de bărbați care să ne inspire și să scoată la suprafață toată drăgălășenia, gingășia, feminitatea și senzualitatea de care suntem capabile ca și femei. Avem nevoie de bărbați generoși care să știe că atenția și disponibilitatea lor sunt lucrurile cele mai valoroase pe care ni le pot dărui. Și de aceea bărbații care reușesc să facă asta, pentru mine sunt cei mai atrăgători și mai frumoși. Și recunosc că am fost suficient de norocoasă în viața asta încât să și întâlnesc astfel de bărbați. 

Așa bărbați care mă fac să zâmbesc dimineața la primul gând sau la prima gură de cafea. Așa bărbați pentru care sunt capabilă să-mi rearanjez viața doar pentru a le face și lor loc în ea. Și cu așa bărbați, viața pare mereu o nebunie frumoasă, o adolescență zglobie, o minunată poezie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...