sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Pasiune...

Te văd... în sfârșit, privirea mea însetată de dor și așteptare te zărește pe cealaltă parte a drumului; timpul devine brusc infinit, iar inima mea uită să mai bată o clipă, doar ca mai apoi să izbucnească într-o mie de bătăi incontrolabile. Privirile ni se întâlnesc din depărtare și în acel moment lumea din jurul nostru dispare fiind înlocuită de micul paradis care e lumea visurilor noastre.
Ajungi lângă mine și mă cuprinzi în brațele tale puternice și îmi doresc să rămân acolo o veșnicie și înc-o zi... Mă cufund în mirosul năucitor al pielii tale, în căldura îmbrățișării tale, iar sărutul tău îmi trezește toate simțurile.
Cuvintele par să-și fi pierdut rostul în această reîntâlnire mult visată, dar cumva reușesc să-ți șoptesc ca mi-ai lipsit enorm. Abia ce cuvintele mi s-au dezlipit de pe buze, îmi dau seama că nu înseamnă mai nimic pe lângă imensitatea emoțiilor și trăirilor care mă copleșesc. Tu îmi zâmbești și mă cuprinzi strâns de mână ca și când știi că dacă mi-ai da drumul nu m-aș putea ține singură pe picioare și astfel mă conduci spre o cameră cu un pat alb și pufos gata pregătit sa fie martorul unei patimi atât de nebune ca a noastră.
Deși simțim amândoi că nu mai putem aștepta nici o secundă pentru a fi cu celălalt, reușim cumva să începem încet și amețitor de senzual să ne iubim.
Mă tragi lângă tine cuprinzându-mi mijlocul cu brațul tău în timp ce cu cealaltă mână îmi mângâi obrazul, buzele, pe care apoi mi le săruți ușor, gâtul, înfiorându-mă instant și apoi cobori către un sân care așteaptă nerăbdător atingerea ta.
Ma întorci cu spatele la tine și îmi ridici ușor tricoul... trăiesc atât de intens senzația mâinilor tale alunecând pe spatele meu, peste sânii mei, pe umerii mei... simt că ai vrea să-ți întipărești trupul meu într-un tablou al imaginației tale pe care să-l redescoperi de fiecare dată când îți zboară gândul spre mine.




Tricoul meu ajunge inevitabil pe jos împreună cu al tău... mă ridici în brațele tale ca pe un fulg și mă așezi pe patul moale lăsându-mă să simt asupra mea presiunea corpului tău deja înfierbântat. Continui să-mi săruți gâtul, sânii, abdomenul vibrând de plăcere... îmi pierd mâinile prin părul tău moale și te mai trag din când în când spre mine... te privesc și te sărut apăsat.
Pantalonii ni-i pierdem la fel de repede cum ne-am pierdut și capul.
Gem adânc simțindu-ți mâinile urcând pe coapsele mele.
Mâinile tale își continuă drumul lasciv pe trupul meu și mă fac să-mi doresc mai mult și mai mult. Amâni însă atât de incitant și răscolitor următorul nivel prin mângâieri pe care le resimt până în adâncul sufletului și atingeri care mă fac să visez mult timp după ce nu le mai simt fizic. Îmi simt tot corpul cum se aprinde și reacționează la atingerea ta; mă tragi deasupra ta, îmi mușc buza de jos și îți zâmbesc apoi cu ochii plini de dorință.
Îți strâng între coapse șoldurile puternice și te simt atât de bărbat în mine, tu îmi cuprinzi fesele și mă tragi încet spre tine răscolindu-mă cu fiecare mișcare. Îmi arcuiesc ușor spatele și mă sprijin cu o mână de piciorul tău în timp ce cu cealaltă mă mângâi ușor.
Printre gemete și mișcări lascive te privesc și te văd zâmbind și te simt atât de aproape de mine, te simt acolo, complet prezent și îmi încânți sufletul.
Ma aplec spre tine, te sărut și îți șoptesc că te vreau mereu așa, fierbinte, pasional, fascinat de trupul meu. Îmi răspunzi că niciodată nu vei înceta să mă dorești și să mă faci femeia ta. Îți simt cuvintele până în vârful degetelor și îmi înfig unghiile în pielea ta în momentul în care îmi simt toți mușchii contractându-se și apoi relaxându-se într-o dulce și sublimă eliberare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...