duminică, 15 noiembrie 2015

Când tu mă faci să... eu...

Când tu mă faci să zâmbesc, eu zâmbesc cu toată ființa, zâmbesc cu ochii, cu gura, cu sufletul și îți zâmbesc doar ție, iar tu știi asta.
Când tu mă faci să râd, eu râd ca un copil, tare și zgomotos, iar tu n-ai vrea decât să mă auzi râzând așa mereu și să-ți umpli auzul cu râsul meu.
Când tu mă faci să te doresc, eu te doresc cu tot ce am, cu trupul, cu inima, cu mintea... Și nu neapărat în ordinea asta. Mă fascinează că nu știu niciodată cum alegi să mă cucerești și mă surprinzi mereu. Pasiunea ta mă ține mereu la limita nebuniei și ador câtă senzualitate trezești în mine, dar tandrețea ta mă dezarmează total de fiecare dată și îmi înmoaie sufletul.
Când tu mă faci să visez, eu construiesc lumi doar pentru noi doi și tot tu ești cel care îmi transformă visele în realitate. Vis după vis, fantezie după fantezie și o realitate care le întrece cu mult pe toate. Mă desprind din dulceața somnului dimineața doar pentru a găsi dulceața buzelor tale aproape, iar ce urmează se transformă în fantezie pentru când nu ești lângă mine.
Când tu mă faci să te aleg pe tine, eu o fac natural, ușor și fără să stau pe gânduri. Tu ești alegerea mea în fiecare zi, lasă-mă să fiu a ta la rându-mi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...