vineri, 26 decembrie 2014

Un altfel de ramas-bun...

Ne-am intalnit din nou... Magia fiecarei intalniri e greu de pictat in cuvinte, toate sentimentele care se napustesc asupra mea si pe care abia mi le pot tine in piept sunt greu de redat apoi in cateva fraze... Si cel mai mult ador sa savurez momentele de dupa toata aceasta furtuna a intalnirilor noastre, momentele de pe drumul de intoarcere.
Pentru multi aceste momente sunt probabil momente de tristeste in care constientizeaza inevitabila despartire, dar pentru mine sunt momente la fel de speciale ca si intalnirea in sine. Atunci rememorez, privindu-l cum conduce, toate momentele de pasiune, ii admir masculinitatea implinita de daruirea si pasiunea mea si ii surprind zambetul din coltul gurii si stiu ca si el retraieste pret de cateva secunde unul din multele momente petrecute impreuna. Acolo, pe drumul de intoarcere catre vietile noastre obisnuite, traiesc cu o uimire naiva si o incantare aproape copilareasca momentul in care el imi ofera promisiunea unei pasiuni care sa dureze toata viata si o face atat de natural si simplu incat ma dezarmeaza complet. Mi-e aproape imposibil sa-mi intorc privirea de la el, ma fascineaza si ma subjuga complet cu aura de incredere si masculinitate care il impresoara... Ma trezeste brusc la realitate cand imi spune ca si-ar dori sa fie cu mult mai fain pentru mine decat isi permite sa fie acum si simt cum ma cuprinde un uragan de sentimente si cuvinte pe care nu stiu in ce ordine sa le pun sa aiba sens si pentru el si sa-i explic cat de fain este exact asa cum este. Nu reusesc sa imi fac cuvintele sa exprime ceea ce simt, toate imi par spuse deja de prea multe ori si cumva si-au pierdut valoarea, asa ca renunt la a mai incerca sa-i spun ce simt si continui sa-l privesc in timp ce varfurile degetelor mele descriu o poveste a lor in parul lui.


Stiu ca vede in privirea mea cat de plin este sufletul meu de fericirea de a fi fost iubita de el, stiu ca simte in tremuratul mainii mele cand il ating emotia care ma stapaneste doar pentru ca ii sunt aproape inca si mai stiu ca isi da seama din felul in care nu ma indur sa nu ma mai joc cu parul lui moale de cat de mult imi va lipsi pana la urmatoarea intalnire. Stiu ca vede toate lucrurile astea in mine si mi-e suficient, nu mai simt nevoia de cuvinte care sa umple acest spatiu de trairi dintre noi doi si mai stiu ca aceste mici gesturi de ramas-bun vor ramane in noi si ne vor readuce curand mai aproape unul de celalalt.

2 comentarii:

  1. Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
    Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
    (1) dacă vrei bani instantanee
    (2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
    (3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
    (4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
    (5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
    (6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
    (6) dacă doriți limba de comandă
    (7) dacă doriți să fiți membru al continuității
    (8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
    (9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
    (10) puterea de a câștiga cazul
    (11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
    (12) dacă vrei farmec
    (13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
    (14) dacă doriți un loc de muncă
    (15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ovo je svjedočanstvo mog života, moj ljubavnik je prekinuo sa mnom, znam da je moja krivnja što ga je natjerao da raskine sa mnom, kontaktiram dr. Lomija i objasnim što se dogodilo onda mi je pomogao da odradim neke molitve i moj ljubavnik mi se vratio moleći me da mu je žao što me još uvijek voli i danas smo ponovno zajedno i obećavam da nikada nećemo razgovarati s njim i danas smo oboje sretni, ako vam je također potrebna pomoć dr. Lomija da ga kontaktirate na liniji WhatsApp broja; +2349034287285 možete mu poslati e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoć.

    RăspundețiȘtergere

Când treci de la 3 orgasme pe an la 3 pe weekend...

Cred că am mai afirmat anterior că nu sunt genul de femeie pentru care un orgasm e ceva firesc și de așteptat în orice condiții, ba din c...